• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ 
  • کد خبر : ۱۵۶۴۶۰
تقدیر از زحمات همكار بازنشسته جناب آقای مهندس بیژن فریور

رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور روز چهارشنبه 8 دی ۱۴۰۰ از زحمات  آقای مهندس بیژن فریور،  که پس از 30 سال خدمت در تیر ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل شدند تقدیر و تشکر کرد.  

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ابریشم کشور ، تجلیل از آقای مهندس بیژن فریور، همکار بازنشسته بدلیل شرایط کرونا و لزوم حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت محدود و بدون حضور همگی کارکنان برگزار شد.

دکتر رضا صورتی زنجانی، رئیس مرکز تحقیقات ابریشم، با یادآوری زحمات  همه پیشکسوتان این مرکز که با تلاش های آنان امروز به ویژه در زمینه حفظ ذخایر و تنوع ژنتیکی  کرم ابریشم در بانک ژن به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم، بازنشستگی را آغازی دوباره دانست و از تلاش صادقانه، تخصص، تجربه و تعهد همه همکاران قدیمی و جدید به عنوان پشتوانه مرکز یاد کرد.

صورتی گفت: ، خدمات ارزشمند و ماندگار همکاران بازنشسته بر کسی پوشیده نیست چرا که عمر و بنیه جوانی خود را در راه خدمت به مجموعه و کشور و به ویژه در صنعت ابریشم صرف نمودند و لذا با امعان به اینکه این عزیزان همواره در دوران خدمت خود منشا خیر بودند برایشان آرزوی توفیق و سلامتی در ادامه مسیر زندگی می نمایم. وی در پایان ابراز امیدواری کرد انشالله شرایطی بوجود آید در آتیه با دعوت از کلیه همکاران بازنشسته و با حفظ شان و کرامت این بزرگواران طی یک مراسم همگانی و حضوری از دوستان بازنشسته رسما تقدیر و تجلیل نماییم.

گفتنی است در این دیدار آقای مهندس بیژن فریور به بیان خاطراتی از زمان شروع خدمت خود پرداخت و گفت که چگونه در مرکز تحقیقات ابریشم کشور فعالیت‌های پرورشی و تحقیقی خود را انجام می‌داد. ایشان بیان داشتند که بعد از ۳۰ سال هنوز هم خود را بسان روزهای اول خدمت پرانرژی می‌داند و آماده است در قالب شرکت های دانش بنیان و با ارائه ایده ها و تجربه های خود به مجموعه نقش خود را ایفا نماید.

در پایان لوح سپاس ریاست مرکز به همکار محترم بازنشسته تقدیم گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0